luni, 27 iulie 2009

Coke Live Peninsula.













Neatza, tuturor troagherilor!Bănuiesc că se mai doarme... eu nu mai am somn, deci ...am să vă împartăseşc câteva impresii de la ce a fost Coke Live Peninsula '09.
JOOOOI! 23.07.'09
Cred că sentimentul de a avea abonamentul pe mână, ne'a grăbit la locul faptei.Împreună cu Anca, Claudiu, Bianca, Iuli şi Cip am parcurs acel ciclu' de controlare a ghiozdanelor and stuff...Am cautat scenele, am frunzărit pe la corturi ..deci un întreg tur.Apoi, concert Tabassco(Ro) ...public din parti...eram noi aştia... baştinaşii mureşului în schimb la Luna Amară(Ro) s'a adunat ceva lume şi cum le'a întârziat bassistul prima piesa care au cantat'o a fost Roşu Aprins, my favourite!
După Tabassco şi Luna Amară am tulit'o spre casă.. pe jos, aşa că să dormim bine!:)
Viiineri! 24.07.'09
Hmm.17:30 Kaşmir!Shake de ciocolată!Taxi...Peninsula ...18:00 Vama! (Daca oamenii-ar privi spre cer, intr-o zi de mai/Ar vedea pe-o sarma doi nebuni, pasind imbratisati/O tine in brate, el o tine in brate/Ea il saruta cu ochii inchisi ...) app ...pentru cei care aţi fost acolo: http://tudorchirila.blogspot.com/ ...Pavel Stratan -Eu beu!:)) ...Sarmalele Reci ... şi desigur Tiesto! Head bang!
Sâmbătă 25.07.'09
Iris! a cam slabit Miculescu...e numa bun de cantat, poa' să ţopaie !Ocs ...şi totuşi nu inteleg DE CE O SCHIMBAT programu pe ultima sută de metri!NINE INCH NAILS! nu credeam că va fi atât de TARE! Atmosfera, feeling şi muzica bună! ....bună, bună asta!
Duminică 26.07.'09
Viţa de vie ...frumoasă prestaţie, Despot! The prodigy...câteva cuvinte : "Change my pitch up, smack my bitch up."

apoi ...Screw you guys, i'm going home!
Ţin să menţionez că au fost nişte zile bestiale, raportat de troaghera nr. 7073!


Savuraţi ceva poze!de pe peninsula.ro, am sa revin cu poze făcute la faţa locului de mine, Bia şi Clau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu