miercuri, 8 iulie 2009

..o vint vara!:))











...şi toate floricelele s'au trezit la viaţă :)) .anturaj : ...e poate ca aş putea să vă povestesc toate chestiile ce se întamplă zi de zi ...dar ...n'are rost, vă prindeţi singuri ...e vară :)) ...şi asta înseamnă că telefonu' sună şi de trebuie şi de nu trebuie.Poate chiar şi cu controale de la porumbeii ...care îmi dau târcoale :)) ...
m'am săturat să dau explicaţii ...mai nou mă trezesc cu unu şi altu că îmi reproşează de ce sunt aşa cum sunt, având în vedere că mereu am fost liberă şi că îmi iubesc spaţiul, nu o sa las acum pe unu sau pe altu să mi'l invadeze cu influenţele lui nefaste. e vară, îmi permit sa fiu exact aşa cum vreau eu să fiu, iar cui nu`i place ...un simplu: c'est la vie!
...printre altele ...am fost şi pe la rastoliţa unde m'am întâlnit cu munţii şi cu ceva norişori, desigur. Ne'am delectat cu muzică bună, o atmosfera pe cinste la Voltaj şi ...o baie la picioare în mlaştina ce ducea la focul de tabară de vineri. Dar, starea de miserupism ce s'a instalat bucuroasă în noi nu ne'a împiedicat să facem o drumeţie în munţii Călimani să vedem acel magnific baraj care are în spate cam 25 de ani decând s'au demarat lucrarile şi mai au de muncit!:)) Ca să nu uit de noroiul ce s'a lipit de adidaşii noştrii, a doua zi când am fost la concert Bere Gratis (aţi fi vrut voi să faceţi atmosferă, dar n`aţi avut cu cine! ) Şi, ca să închei aşa cum se cuvine ...duminică am sarbatorit excursia la Rastoliţa cu un concert Backlash, Bad Apple şi Spuza.

[Ps :prietenii ştiu de ce ...mă refer la prima parte !:))!!!]

Savuraţi ceva poze, făcute cu aparatul buclucaş!

Un comentariu:

  1. ma bucur ca ai avut parte de asa distractie si iti urez sa ai parte tot mai multa.:*

    RăspundețiȘtergere