luni, 3 august 2009

detasare.





am sa o citez pe ventuza : " Tu, Diana ...eu vreau sa iau trenu' si sa merg ...in pula". Zis si facut.Joi diminetza am luat trenul catre P...etelea, cu scopul de a ne detasa ...de a pleca din galagie.Ajunse acolo am inchis telefoanele ...( aici o paranteza! nu am inchis telefonu' doar pentru o anume persoana ci pentru ca nu am vrut sa fiu gasita. asa ca sa nu va mai aud) ne'am aruncat in pat si ...atat ne'a fost.Am crantanit o gramada de seminte si ciocolata ...cipsuri picante!!!
Apoi am gasit o modalitate ...de a ne misca ...Reghin , Deda Bistra,Nadasa etc . Oricum detaliile nu conteaza pentru voi, noi ne`am distrat asta e tot ce conteaza!

Un comentariu:

  1. doamna draga atata timp cat sunt bani este si distractie, vara ii pe terminate asa ca ar trebui sa profitam cat mai mult de ultimele zile.

    RăspundețiȘtergere