miercuri, 16 septembrie 2009

şcoală.



A început şcoala, oficial şi la mine.Desigur, că 14 septembrie a trecut dar eu, ca un elev silitor ce sunt,trebuia să îmi prelungesc vacanţa cu un pic de febră. Dimineaţa. Părinţi cu maşini sofisticate îşi duc odraslele la şcoala generală, ţin să precizez...că mă apucă toţi dracii când văd aşa ceva :)) mama, m'a însoţit la şcoală, în prima zi.(punct) nu a stat dupa mine cu maşina să îmi ducă ghiozdanul în spate, darămite să îmi mai dea şi un telefon de 300 de lei(preţu ăsta e aşa... să nu exagerez prea tare, exagerează EI, nu eu !) că să vorbesc "nimic" cu colegele din clasă, în pauză.Da...trebuia să scriu ăsta.Să revin la mine, mă rog la ceea ce se numeşte Colegiul Naţional Al. Papiu Ilarian ... s'au cam schimbat, din nou, personajele ... fiţe şi figuri pe boboceii noştrii :)). de parcă asta ar fi o problema, să vedem cum o să rezolve ei, pe cea cu veşnicile pungi cu apă aruncate din băi. Clasa a 11 a ...aaa ce sa pot spune?aaaa DA!Ore mai puţine, doar 30 !ahhh... sper sa imi placa a 11 a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu