marți, 9 iunie 2009

Private Emotion




Strălucrie de ochi căprui..
Care fură inima oricui..
Stă acum si te veghează
O inima ce nu'ncetează.

[Chestie de moment]

Mă rog ...îi dimineaţă ...şi pentru prima oară ...începe să îmi pară rau că se termină şcoala ...o fost fain anu ăsta...au fost multe lucruri simple pe care ,desigur ,ca un adolescent ce sunt le'am complicat...pentru ca nu puteam să ma abţin .Au fost îmbraţişări ,prietenii,zâmbete ...şi certuri ...o să îmi fie dor de Cătă :)) cu care obişnuiesc să mă cert zilnic .Vine vara şi îmi pare rau .O să fie cald ...n'am de lucru ...şi e grav pentru o fire independentă , îmi place să am banii mei şi să mă stăpânesc în totalitate ,ok.NU chiar în totalitate .Acum ? Ştiu că trebuie să car cele 10 kg de cărţi ce le dau înapoi la şcoală,cred că mi`a dat multe şcoala asta .Multe experienţe frumoase dar exagerat de greu de mestecat.Spun lucrul asta pentru că e cea mai grozavă experienţă de până acum şi cea mai grea de suportat.Dar nu regret!
No regrets ,they don't work!
No regrets,they only hurts!
[Robbie Wiliams -No regrets]

Săptamana va avea în fiecare zi un alt post.

Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu