vineri, 12 iunie 2009

Succes vouă, păsări de a doişpea.

Ştiu.Nu m-am ţinut de cuvânt.Dar nu am avut cand să scriu, am fost prinsă în stresul lor .Dar am facut ce mi-am propus am dăruit şi am văzut oameni zâmbind.Poate chiar plângând.Şi mă bucur că am furat zâmbete ,ca o mică delicventă ce sunt :) .

Pentru voi, păsări de a doişpea?

Succes la bac, admitere şi în viaţă.Să fiţi voi mereu, să luptaţi pentru ceea ce vreţi şi să fiţi exact în locul în care vreţi să fiţi.Pentru:
Bianca Mureşan
Alina Gherman
Cristea Ana Maria
Pop Crinişor
Iclănzan Raul
Călimănescu Adrian
Ştian Claudiu (ăăăăla micuuuuuuuu )
Dîmbian Alina
Dogar Cătălin
Sălcudeanu Simona
(papiştii mei)
Pocol Camelia
Straia Anca
(Economiştii aştia...)
Turc Alexandra Lavinia
(pentru cel mai de treaba redactor sef .unirea.)



Acum ? Vă luaţi zborul spre alt cer.A fost filmul vostru ,unde aţi râs sau aţi aruncat cu creta :).

Hug.




Un comentariu: