sâmbătă, 20 iunie 2009

...şi toate astea, pentru ce?


Ţi se pune o tavă în mână, după ce ai complectat un CV.Ştii doar că trebuie să zâmbeşti şi să oferi oamenilor ce ai pe tavă.Ok, să zicem că toate astea le faci cu un scop ...că ai o motivaţie, nu şi în cazul meu. Probabil sunt catalogată drept o maşinărie de îndeplinit vise.Trebuie să zâmbesc şi să îmi fac treaba până la capăt.Ok!Dar cum rămâne cu superficialitatea cu care am fost tratată?Şi mai ales raceala ce mi'a transmis`o acele telefoane date în fugă si mailul ce l`am primit plin de reguli( ca ce chestie ? sa le încălcaţi voi primi ? ) ...Până la urmă nu e vorba doar de bani, ştiţi... mă piş( mai pe româneşte) pe banii voştrii !Că nu am de gând să îmi stric sănătatea pe voi.Aşa ..pentru un titlu de "Hotessa".



Vineri-Sambata ( aveţi impresia că îmi voi strica în continuare vacanţa cu voi ? ei bine, vă înşelaţi)

***Hotessa - un titlu mai pompos pentru promoter (ya' right!)

Acum mă simt mai bine ...trebuia să mă descarc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu