miercuri, 7 aprilie 2010




Cafea la "doişpe noaptea".
T74, desigur!Vacanţă... totul e chill!
Acum îmi trec prin minte întrebări pe bandă rulantă...
De ce suntem aşa ignoranţi? De ce fumăm să ne ascundem neputinţa? De ce suntem aşa copii? De ce suntem atât de departe şi totuşi atât de aproape de ceea ce ne dorim? Unde s-a pierdut totul? Când am aruncat totul în vânt? De ce am lăsat timpul să treacă? Cum am reuşit să plecăm fără să spunem "La revedere!" ? Unde au plecat toate visele mele? Când am fumat ultima clipă? De ce am fost iresponsabilă? De ce regret, acum? Cum pot fi atât de cerebrală? De ce nu fac ce simt? De ce plec oriunde doar ca că nu fiu unde trebuie? Unde e puterea? De ce mă domină orgoliul? De ce pula mea stau aici fără să fac nimic din mine?

[*** debitările se scriu aşa cum au fost puse pe hârtie. nu cenzurez nimic!sau cel puţin NU de data asta! :)]






5 comentarii:

  1. doishpe noaptea intre ghilimele.. asa cum se cuvine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna , iti urmaresc blog-ul...vad ca ti-ai pus niste intrebari foarte bune, vad ca privesti in spatele lucrurilor si asta e de apreciat~ :) continua sa postezi si sa faci lumea sa zambeasca :D bafta si te astept si pe la mine cand ai chef! :)

    RăspundețiȘtergere