duminică, 10 ianuarie 2010


La mulţi aniiiiiiii 2010!!!!








Do you really feel the same
when your cigarette's lying between your lips?

Why do you always need some stars
They just go out to find themselves.


[pentru Pinguina mea în special!]


Îmi aprind ţigara, singură. În ultima vreme îmi tot repet: Asta e ultima!", dar nu pot să mă opresc.E ultimul fum ce îmi rupe mintea'n două, o ultimă ţigară care e defapt, o ultimă clipă."Asta e ultima oară!", ultimă oară când încerc, ultima oară când spre tine zâmbesc şi o ultimă oară când mă gândesc la tine.Eşti ca nicotina, niciodată îndeajuns în sângele ce-mi zburdă prin vene.Nenorocul meu e că s-au scumpit ţigările, aşa cum clipele lângă tine îmi sunt numărate şi plătite în avans. Norocul e că savurez ţigările ca şi clipele ce le petrec cu tine. Chiar dacă îmi fac rău, ca şi tine, de altfel. Mă încântă fumul care se împrăşite aşa cum, tu, te împrăştii prin gândurile mele. Dar ţigara se stinge, rămân din nou singură, la fel cum clipele lângă tine se duc şi rămân doar amintirile.
La naiba! Mă duc să îmi iau un pachet de ţigări şi să mă gândesc la tine.


Artemis 09.Ianuarie.'10
[amu' bucură-te Pingu' :D]

2 comentarii:

  1. Si la mine tot tigarile au ramas singura alinare....

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eehe, de cate ori am zis si eu k ma las.. probabil k nu vreau suficient de mult.

    RăspundețiȘtergere